Aku Gagal....part 1

Author: Dr Al HaFiZ

Ya Allah akhirnya kau sedarkan jugak diri ini.
yang alpa padeMU
Kau dah tunjukkan sedikit balasan if aku mengingkari apa yang Engkau larangkan
Rezeki yang sudah digengaman ku Engkau masih boleh membuka gengaman ini dan menariknya kembali.
But I realize many thing that i don't realize before.
Firstly thank you Allah kerana memberi kesedaran padaKU
Maknanya doa ku Kau makbulkan
and Hopefully Allah Kau tunjukkan aku jalan yg Engkau Redhai

so apa yang berlaku padaku/
apa yang terlepas di gengaman ku?
apa yang aku dah realize kan?

yesterday morning around 9am.
I make a call to PPSP
kak Ti pick Up the phone although it belong to abg Zack
i Ask her? Kak ti surat trainee dah siapke?
tgh buat jawabnya.
ni dr Hafiz mana?
Al hafiz jawabku....
kak ti jawab..tp nama dr x de.
aku terkejut mendengarnya...Ya Allah knapa ni?
kak ti kata, yang Hafiz sorang lg ade la...
then bla2...

then aku call balik abg zack, en rodin and lastly en ismail
for confirmation.
then the result still same
aku x dapat....Tuhan yang tau.
what i feel...
what i want to tell people surrunding me...
what...and what...

aku msg dr AHY said that aku fail...agak lama tunggu respond darinya.
then aku call Hafiz...dia pon terkejut..and ask to apply agaim
then call najib...then i feel sad

so to be cont.....

 

0 Response to “Aku Gagal....part 1”

Leave a Reply