Masaalah hampir settle

Author: Dr Al HaFiZ

setiap benda yang hidup ni x lari dari masalah
kl nak lari kena mati la
sebab kl lari dari masalah , masalah lain pulak tunggu kat garisan penamat itu.
berjalan atau berlari mau tak mau kita kena settle kan sendiri.

bagi aku setiap masalah yang sukar payah atau complicated suka untuk aku kongsi kan dgn rakan2,pakcik2,naqib2 agar byk opinion berguna dlm menyetelkan masaalah itu.
tp tdk semua the problem must share with others.
yang memang secret gila tu pandai2 la simpan dalam hati.

last wednesday aku baru menyetelkan satu problem yang agak lama aku mencari orang yang sesuai untuk menyettelkan nya. Masaalah walimatulurus. wpun baru permulaan langkah ni aku terus meminta yang arif untuk menyetelkannya.
alhamdulillah dah jumpa rt person to settle it.
hopefully cikgu halim berjaya settlekan untuuk aku ni.
doakan kejayaan jika ia baik untuk aku
aku x mengharapkan kejayaan jika ia x baik utk aku.
tp rasanya itu yang terbaik agaknya.
Ya Allah permudahkan jalanku ini.

 

0 Response to “Masaalah hampir settle”

Leave a Reply