ari ni ari jumaat

Author: Dr Al HaFiZ

sebenarnya plan nak solat sunat pagi ni.
dah bangun 4.30am tp mata kata setengah jam lg la tido
ikutkan mata 630am br bangun..huhuhu.so bersubuh je la ari ni

anyway ae 2 peristiwa besar in my life berlaku today. satu buruk and satu insyaAllah baik kot.
citer yg buruk dulu. gi main boa pg ni kat padang pertanian. then daoat score masa main.hehe. yang buruknya akibat sifat tamak sebagai explosive winger aku diterjah pada lutut. dm kepla risau takut lutut aku senasib dgn jasmi...tp lega cuma sket kesakitan je pada medial aspect of knee, harap2 x de la apa2 ligament or meniskus yang tercedera.

yang bainya, perancangan untuk bina masjid dgrnya masih berjalan lancar. pg td cg dah jumpa dr and perjelaskan pada dr dgn briliantnya pasal isi hati aku.x sangka cikgu wan ni briliant akalnya. x terpikir oleh aku. mujur aku membuat pilian tepat dlm mencari org tengah.terima kasih aku x terhingga pada dia. harap2 niat suci aku ini diredhai oleh Allah swt. aku just planned but HE decide it. kun fayakun....

hopefully aku kan dgr perkembangan n
yg lebi baik. Ya Allah kurnia kan aku srikandi penyejuk dimata penawar dihati

 

0 Response to “ari ni ari jumaat”

Leave a Reply