ME AND MUTHANA

Author: Dr Al HaFiZ

seingat aku kenal budak bernama muthana ni masa aku dan ardhi pergi beraya umah dr halim. seingat aku masa aku final year. dr halim ade menceritakan pasal anak sulungnya ini yang suka menulis blog. so from situ la aku pernah melayari blognya

then about 1 year after that br aku bersua muka dgnnya. masa main bola kat padang pertanian. x cakap byk just salam and minimal taaruf
since than acap kali jugak aku berchat dgnnya

then last year aku realize someone telah tersilap mengatakan aku ni muthana. waktu tu sebab aku slalu follow dr halim
and may be diorang terpikir begitu
ise,hafiz( geng bdminton) awalnya realise aku ni muthana. sebab belum kenal betul dgn diorang aku just said bukan

tp this year, when muthana came doing elektif at Husm ramai yg tanya aku pasal dia. ramai staffnurse kata ade dr baru serupa macam aku. aku dah agak. tu mesti muthana.
an agak ramai jgk la yg anggap begitu.

persoalannya dimana keserupaan or kesamaan itu..aku cukup confius. dah la warna kulit kami agak berbeda.entah la
hanya tuhan yang tahu. kerana DIa memang maha mengetaui

 

0 Response to “ME AND MUTHANA”

Leave a Reply