dah lama...

Author: Dr Al HaFiZ

assalamulaikum utk diriku...
dah hampir 3 bulan x menulis apa2 kat blog ni
memang aku kot jenis yang x kosisten buat satu2 kerja
Suka ikut apa yang orang buat
last x buat

tp now rasa nak tulis ballik
actually dalam 3 bulan banyak yng aku lalui

antara yg penting ialah

aku dipanggil pengarah and dr rosdi regarding isu pnteng kerja.
hampir 2 jam aku disoalsiasat
yg paling menyedihkan adalh isu training lecturer aku
rasa x patut seorang pengrah hospital merendahkan semangat juniornya
bukannya nak beri dorongan
selain itu penyelesaiannya dr halim jugak yg tolong
tak tau la sebab apa dia sangat baik pada aku
ke sebab aku slalu menolongnya
atau sebab2 lain
berpunca dari itu aku mnyebabkan shah di tukar ke oncology
agak bengang dia rasanya padaku
tp au x tau adakah itu salah aku
rupanya segala yg berlaku ini adalah dr sekeping surat layang
yg suspek nya telah aku syakki

perkara lain yg berlaku dm 3 bulan ni iyelah praya manik urai
agak penat aku sebagai MAFREL bertugas praya tahun ni
byk benda aku kena buat
kebetulan dr halim ke france
byk tugas ditinggalkan padaku
bila buat br aku realize susah and payahnya kerja2 ni
byk gak aku abiskan dut poket ku utk prk mu kali ni
nak claim segan
so aku ikhlaskan la sebagai bekal akhirat nanti
from prk mu jugak aku lebih mengenali pelbagai watak
watak bercakap, watak bekerja, watak bakhil
memang manusia ni dijadikan pelbagai watak yg berlakon dipentas dunia
bg watak bakhil...agak malu jika dia ni ayahku, mcmana dia sanggup membawa bekal sebungkus nasi kerabu sedangkan menumpang kereta kami ke man u.
harapkan nak isi minyak, jgn harap la
sebelum ni pon aku perhatikan memang akan buat bodo je,
kl dia miskin x pe la, tp jawatannya agak besar
manusia, manusia

last skali yg menarik pasal H1N1. bala Allah utk manusia
aku and family terkena jgk tempiasnya
tp tdk tau confirmation nya
harap2 tidak la
sekecil makhluk Allah itu teah menghuru hara kan seluruh dubnia
ramai mati kerananya
semua mencari vaksin
hingga lupa mencari Allah
sabtu depan 1 ramadahn ade solat hajat memohon dijauihi bala h1n1.
iallah aku akan pergi

 

0 Response to “dah lama...”

Leave a Reply